Kiedy zbliża się wielki mecz, cały kraj ogarnia fala podniecenia. Duża część z tych ludzi nie jest nawet podekscytowana oglądaniem rzeczywistego meczu o mistrzostwo NFL. Wiele osób po prostu uwielbia świętowanie, jakim stała się wielka gra; to już nie jest tylko futbol NFL. Jasne, są niezliczone imprezy i wydarzenia odbywające się tak ludzie mogą mieć miejsce do oglądania, ale większość z nas po prostu iść i udawać, że lubi piłkę nożną dużo więcej niż faktycznie zrobić. Reklamy chociaż, są one czymś, co każdy lubi!

Każdego roku, producenci samochodów są wśród firm, które wydają najwięcej w wielkiej grze reklamy. W tym roku nie jest inaczej, są pewne bardzo zabawne i epickie reklamy przez firmy samochodowe czeka na zahipnotyzować cię do zakupu ich produktu, lub tak mają nadzieję. Jest szum wokół kilku reklam samochodów w tym roku i zebraliśmy niektóre z naszych ulubionych tutaj:

Audi "Doberhuahua" Commercial

Audi wykorzystał swoje kreatywne umysły i wymyślił dziwny, ale uroczy pomysł na ich reklamę wielkiej gry w tym roku. #StayUncompromised

Reklama Volkswagena "Wings"

Ten osobiście sprawił, że wybuchnąłem śmiechem. Volkswagen chwali się, że ich inżynierowie mają skrzydła, ponieważ wszystkie samochody, które robią trafiają ponad 100.000 mil. Ta reklama jest zobowiązany do uzyskania dobrego śmiechu z Ciebie.

 

Hyundai's "Szósty zmysł taty" Commercial

Ta reklama bierze zakręt z dala od bycia zabawnym i dostaje prawo w uczucia. Tata zawsze dbał o nasze bezpieczeństwo, gdy byliśmy mali, a teraz technologia hamulcowa Hyundaia będzie tym, który zrobi to zamiast niego!

Ford James Franco Commercial

Ford Motor Company jest celowo pozostawiając ten jeden w tajemnicy, jak to jest zadebiutował w dniu gry. Wszystko, co naprawdę wiemy o nim jest to, że ma James Franco w nim i z tego powodu; to prawdopodobnie będzie dość zabawne.

Zakazana reklama Volvo "Made by Sweden"

To jest to, co miałem na myśli, kiedy powiedziałem, epickie reklamy zostały wykonane w tym roku. Ta była tak epicka (i prawdopodobnie zbyt szwedzka), że została zbanowana i nie będzie emitowana podczas meczu, jak miała być. Niezależnie od tego, to jest nadal warto oglądać dla zabawy:

Bez względu na to, co jest powodem jest do oglądania gry w tym roku, pamiętaj, aby zachować bezpieczeństwo i cieszyć się reklamy ... lub mecz piłki nożnej mam na myśli.

Więcej na: http://opony-opony.pl