Silnik wysokoprężny 7,3L Power Stroke został opracowany jako zamiennik dla starzejącego się silnika 7,3L IDI stosowanego w vanach Ford Econoline i ciężkich pickupach Forda do 1994 roku. Poza wspólną wielkością skokową, nowy Power Stroke nie miał nic wspólnego ze swoim poprzednikiem, a zamiast tego był całkowicie nową konstrukcją. Silnik 7.3L Power Stroke był stosowany w samochodach ciężarowych Forda do 2003 roku, kiedy to zaprzestano jego produkcji, ponieważ nie był w stanie spełnić stale rosnących norm emisji spalin, głównie z powodu zaprojektowania silnika bez użycia skutecznego systemu EGR.

7.3L Power Stroke używa wysokociśnieniowego oleju silnikowego dla systemu wtrysku paliwa, jak również kilku innych systemów silnika i dlatego może być bardzo podatny na problemy z olejeniem. Dodatkowo, nawet jeśli silnik 7.3L Power Stroke nie jest wyposażony w system EGR, jest on nadal podatny na ten sam rodzaj problematycznego gromadzenia się sadzy, który powoduje problemy w innych silnikach Diesla wyposażonych w EGR. Jednak w przypadku silnika 7.3L Power Stroke, problemy te powodują nadmierne ciśnienie wsteczne w spalinach, które może uszkodzić turbosprężarkę lub spowodować pływanie zaworów wydechowych.

Silnik 7.3L Power Stroke jest wyposażony w zawór przeciwciśnienia spalin pomiędzy wylotem turbosprężarki a rurą wydechową, który pomaga w rozruchu zimnego silnika. Gdy silnik jest ciepły, zawór otwiera się. Ponieważ ten zawór kontrolny znajduje się bezpośrednio w ścieżce wydechowej, jest podatny na gromadzenie się sadzy, co może spowodować zablokowanie zaworu. Jeśli zawór jest zatrzymany w pozycji otwartej, można zauważyć to tylko w zimne dni, kiedy ciężarówka trwa trochę dłużej, aby się rozgrzać. Ale jeśli zawór jest zablokowany, Twoja ciężarówka będzie w dół na mocy i będzie czuć się jak tam jest hamulec silnika stosowane.

Nadmierne ciśnienie wsteczne, takie jak to, może zmusić zawory wydechowe do pływania w pozycji otwartej, potencjalnie uderzając w tłoki i pozwalając reakcji spalania do układu wydechowego, gdzie może uszkodzić kolektor, turbo i inne elementy układu wydechowego. Jeśli zawór zwrotny wydechu jest zatkany sadzą lub zardzewiały, być może uda się go wyczyścić na tyle, aby mógł się swobodnie poruszać, ale zazwyczaj nie jest to lepsza niż tymczasowa naprawa. Zamiast tego zalecamy zakup nowej zamiennej turbosprężarki dla 7.3L Power Stroke Diesel Engines w BuyAutoParts.com. Nasze fabrycznie nowe jednostki są dostarczane z zaworem przeciwciśnieniowym już zainstalowanym na wylocie z turbo i są prostym rozwiązaniem plug-and-play dla uszkodzonego, zardzewiałego lub zacinającego się zaworu przeciwciśnieniowego.

New OEM Replacement Turbocharger for 7.3L Power Stroke Diesel Engines

Zawór przeciwciśnieniowy spalin jest obsługiwany przez wypełniony olejem siłownik znajdujący się w cokole turbo i sterowany przez jednostkę sterującą silnika. Jeśli olej silnikowy jest nadmiernie zanieczyszczony lub jeśli w systemie nagromadził się szlam, może to spowodować, że siłownik przestanie działać. Ponieważ część ta jest zintegrowana z postumentem nie jest możliwa do samodzielnego serwisowania i musi być wymieniana wraz z całym postumentem. Jeśli wymieniłeś już turbo lub jeśli zawór porusza się swobodnie przy odłączonym siłowniku, prawdopodobnie winny jest siłownik w postumencie. Na szczęście posiadamy również Wymienne Pedały Turbo z Nowym Siłownikiem dla 7.3L Power Stroke Diesel, które są gwarantowane, że pasują do Twojego Forda F-Series Truck lub Excursion.

Jeśli Twoja ciężarówka jest niska na mocy, nie buduje doładowania i dostaje słabe przebiegi gazu, możesz mieć problem z zaworem zwrotnego ciśnienia spalin i aktywatorem. Ale dzięki BuyAutoParts.com możesz znaleźć części, które pozwolą Ci wykonać pracę bez uszczuplania portfela. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamawiania właściwych części, zadzwoń do nas, wyślij nam wiadomość e-mail lub skorzystaj z naszego czatu na żywo.