Jeśli twój pojazd nagle zaczyna jeździć ciężej niż kiedyś, możesz mieć problem z kompresorem zawieszenia. Jeśli wyboje i uderzenia na drodze wydają się powodować więcej uderzeń i siniaków, może masz problem sprężarki zawieszenia. Może słyszysz pompę kopanie i działa cały czas, a może masz wyciek tryskające? Możesz mieć problem z kompresorem zawieszenia. Mógłbym iść dalej i dalej, ale wolałbym, żeby to nie brzmiało jak Jeff Foxworthy rutyny.

Niezależnie od rodzaju pojazdu masz, jeśli jest on wyposażony w dowolny rodzaj zawieszenia pneumatycznego, takich jak torby, pęcherze, rozpórki, sprężyny, itp. zawsze istnieje ryzyko, że sprężarka może iść źle.

Jeśli to się stanie do Ciebie, prawdopodobnie będzie w stanie dowiedzieć się, bez ogromnych trudności. Ponieważ celem systemu jest zapewnienie miłej, gładkiej jazdy, może naprawdę zacząć zauważać, gdy coś pójdzie nie tak z zawieszeniem pneumatycznym. Jedno jest pewne, jeśli są używane do systemu zawieszenia pneumatycznego, będziesz chciał, aby go naprawić.

Może masz dostosowane swój pojazd i "jacked" go z zawieszeniem pneumatycznym. Jeśli miałoby to pójść źle, można znaleźć go na ziemi. To byłoby zdecydowanie niefortunne. Więc jak naprawić taki system? Oczywiście, to zależy od tego, co idzie źle.

Jeśli jest to sprężarka, można ją wymienić. Może to być złączka, zły przewód, nieszczelny worek lub pęcherz, itp. Największym powodem, dla którego sprężarka zazwyczaj zawodzi, jest nieszczelny przewód, sprężyna, rozpórka lub zawór.

Nieszczelność powoduje przepracowanie kompresora i w końcu jego spalenie. Dla własnego bezpieczeństwa i aby zaoszczędzić sobie utraty gotówki w dłuższej perspektywie, może trzeba mieć przyjaznego sąsiada mechanika spojrzeć. Cokolwiek robisz, po prostu bądź ostrożny i mądry. Nie ryzykuj swojego bezpieczeństwa lub swoją książeczkę czekową (ok, nawet to staje się staromodnym terminem).

Może, to jest czas, aby powiedzieć, nie ryzykować swoje konto bankowe, ponieważ książeczki czekowe wychodzą z mody, jak również.

Więcej na: http://opony-opony.pl