Jak jestem pewien, że większość z was już wie, nasz rząd zamknął się o północy ostatniej nocy z powodu naszych wybranych urzędników nie zgadzających się na to, jak finansować rząd.

Ostatni raz zdarzyło się to w 1995 roku, rząd został zamknięty na 21 dni. Jeśli to zamknięcie rządu trwa tak długo, jak jeden w 1995 roku, zaczniemy widzieć większe skutki w różnych częściach naszego życia. W tym wpisie, będę iść do przodu i wyjaśnić niektóre sposoby przemysł motoryzacyjny może być dotknięte. Przemysł motoryzacyjny zależy od rządu federalnego, aby zapewnić wiele przepisów, które konsumenci wykorzystują w decyzjach dotyczących zakupów.

Rozporządzenie jest bardzo ważne, im dłużej to zamknięcie ciągnie się dalej, tym dłużej przemysł pójdzie bez ważnych przepisów, takich jak certyfikacja gospodarki paliwowej, federalnych przypomnień bezpieczeństwa i testów zderzeniowych.

Eksperci spekulują również, że jeśli to trwa zbyt długo, brak tych przepisów lub zaległości w tych testach, może prowadzić do nieufności konsumentów, co może spowodować sprzedaż samochodów, aby spowolnić.

Chcesz przeczytać więcej wiadomości o samochodach? Kliknij tutaj NHTSA National Highway Traffic Safety Administration jest jedną z tych agencji rządowych, których istotne zadania, takie jak wydawanie przypomnień bezpieczeństwa, został uznany za nieistotne i dlatego nie otrzymuje żadnych funduszy rządowych podczas zamknięcia. Oznacza to, że nie będzie w stanie prowadzić nowych dochodzeń w sprawie wszelkich wad części lub funkcji, które są zgłaszane i nie będzie w stanie aktualizować statusu istniejących dochodzeń. Nowe wycofania nadal będą się zdarzać, ponieważ wiele wycofań jest wydawanych przez samych producentów, ale NHTSA jest ważnym i wiarygodnym źródłem informacji o tych wycofaniach i na pewno nie będą wydawać żadnych własnych wycofań w czasie przestoju. Inną ważną funkcją NHTSA jest ich testy bezpieczeństwa samochodów i dane, które wydają z tych testów.

Testy i dane są zawsze ważne dla zaufania konsumentów, i jak długo to zamknięcie trwa, żaden z tych testów nie będzie prowadzona i nie raporty zostaną wydane. To nie będzie zbyt duża sprawa, jeśli zamknięcie trwa tylko kilka dni, ale jeśli rozciąga się na tygodnie, efekt fali będzie odczuwalne w całym przemyśle motoryzacyjnym. Brak tweety z NHTSA albo EPA Jest to kolejna agencja, która może spowodować falowanie w całym świecie motoryzacyjnym, że wszyscy możemy czuć.

Agencja Ochrony Środowiska jest odpowiedzialna za wydawanie oficjalnych certyfikatów emisji, które widzimy na wszystkich nowych pojazdach. Podczas gdy większość nowych samochodów na nadchodzący rok już mają swoje certyfikaty, nadal istnieją pewne, że nie i to jest zły czas, aby być w lewo ostatni w kolejce. Zaległości kilka tygodni dla tych certyfikatów z pewnością wpłynie na czas uruchomienia dla nadchodzących modeli, które będzie duży ból głowy dla dealerów i producentów samochodów w całym kraju.

Chcesz zaoszczędzić pieniądze na gazie? Zrób to w ŁATWY SPOSÓB Sprzedaż Czy konsumenci będą kupować mniej w październiku? To zamknięcie zdecydowanie ma daleko idące skutki gospodarcze, ale jak bardzo wpłynie to na sprzedaż w branży motoryzacyjnej? To jeszcze nie wiadomo, ale niektórzy eksperci twierdzą, że spadek sprzedaży samochodów w październiku sam może być aż 4%, a wielu twierdzi, że w następnym miesiącu numery mogą spaść więcej.

Inne usługi motoryzacyjne może również zobaczyć bezpośredni wpływ, jeśli wiele osób, które zostały podejmowania pieniędzy wcześniej, przestał robić to na tygodnie. W tym momencie, wszystko to jest spekulacje, ale może stać się bardzo realne, jeśli postęp nie jest zrobione. Na razie czekamy i patrzymy.